петък, 4 април 2014 г.

Зимно за последно :) и едно предизивкателство за следващите 100 дни

Тия дни ми беше нещо зимно, много студено е при нас сутрин, вечер пак рязко падат температурите. Като видя някой по къс ръкав и замръзвам :D
Днешната салата носи някаква нотка "зимнина", главно защото салата айсбер (тя си и звучи ледена) се купува зимно време, а пролетта наблягаме на традиционната зелена салата, домашна от двора!

Нищо особено не е салатата, аз я обожавам и ми е идеална за вечеря.

Салата айсберг със синьо сирене


салата айсберг - накъсвам си толкова, колкото ще изям, че домашните стачкуват и срещу нея
шепа начупени орехи
синьо сирене нарязано на кубчета
може и шепа стафиди
зехтин
сол


Няма да изпадам в подробности как да се приготви салатата :)

Но отбелязвам края на зимните студове (дано съм пророк, дано съм пророк) с едно предизвикателство!
100 дни щастие
Идеята е да се научим да сме щастливи и да се радваме на малките неща. Аз излязох от своята дупка, в която пропадах стремглаво през изминалите месеци, сега се опитвам да се усмихвам по-често, да се радвам на неща, които мнозина могат да сметнат за незначителни, да съм по-позитивна и да не се ядосвам за безумия :) И така, 2/3 от дните сигурно ще са свързани с нещо семейно, деца, мъж, но истината е, че в момента това ме кара да пърхам най-много.

Ден 1!
Толкова щастлива била, защото си е вкъщи

Оставих си голямата щерка вкъщи, не я пуснах на градина. Сега, докато бебока спи, голямото щъка наоколо, бърбори ми и ми е много приятно да си споделя с някого деня и да не е само бррррр и лиги :D

Вие можете ли да сте щастливи 100 дни? Аз ще се постарая ако не всеки ден, поне веднъж седмично да опресня информацията за това, което ме прави щастлива. Сигурна съм, че ще стигна до края :)

6 коментара:

  1. И аз съм сигурна, Плами! Подкрепям те и ти желая тези 100 дни да се превърнат в стоте дни без край. :) Винаги откривай усмивката си, подарявай я и на близките, тогава дори няма да е умишлено.
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти се връщат пожеланията, Гери. Наистина е важно да сме щастливи всеки ден, не конкретно тия 100 дни :D

    ОтговорИзтриване
  3. Пламена, и аз искам като теб. Старая се, но понякога не се получава. Ще ми бъде много интересно да изчета и предстоящите публикации. Пожелавам ти здраве и щастие!

    ОтговорИзтриване
  4. Таня, пожелавам ти да намериш своя начин да си всеки ден щастлива. Признавам, че и на мен не ми се получава. За това приех предизвикателството, за да хвана и малките неща и да не се мръщя за щяло и нещяло :)

    ОтговорИзтриване
  5. След 100 дни вече ще е навик да виждаш хубавите дреболии, без да има нужда да ги търсиш :) А каката ти е съкровище <3

    ОтговорИзтриване