вторник, 15 април 2014 г.

100 дни щастие - ден 11 и ден 12

Ден 11 премина в лечение на кашлица и разходки. Но пък завърши супер забавно. Не знам дали сте мечтали да облечете булчинската рокля на мама. Аз не помня конкретно булчинската да съм обличала, но пък много обичах дрехите й и обувките й. На село се носеха всички стари дрехи, а аз чаках с нетърпение ваканциите, за да ги преровя и да открия нещо неизпробвано. И започваше едно фръцкане пред огледалото.Голяма забава беше. Е, вчера намъкнах Марела в

булчинската ми рокля. И без това не я бях вадила от години, а тя така трепкаше от щастие, много заразително ми беше.
Снимки няма да прилагам, че са едни мътни, мътни, не седя детето мирно, че да увековечим качествено мига :D

Ден 12 - лошото време направо ни порази. Чудя се кой беше по-крив от трите ни - бебето ли, аз, или каката, че откачаше от скука, затворена вкъщи.
За това пък реших да я поглезя със следобедната закуска - мини палачинки.


Продуктите са на око - с 1 яйце, мляко и брашно колкото да стане гъста каша и съвсем малко сода, за да не станат сбити. Със супена лъжица изливам от тестото, тиганът трябва да е много нагорещен, за да не се разтичат палачинките. Стават бързичко, но определено не биха стигнали да нахраня всички ни за закуска. Ако утроя дозата ще бъде доста досадно занимание :)

Гарнирахме ги с мед, съжалявам обаче, че се сетих късно за бурканчето Нутела :)


4 коментара:

  1. Ооо обличала съм я:) и с токчетата съм тропкала:)))чудни палачинки, при вас отново е забавно. Пожелавам ви кашлицата бързо да минава и да са ви много весели и вкусни празничните дни!

    ОтговорИзтриване
  2. с токчетата е много забавно, нали виждам Мариела как се забавлява с моите обувки. И вече преминава към по-тежката артилерия - гримове, бижута, лакове, да се чудиш палячо ли е, дама ли е :P

    ОтговорИзтриване
  3. Аз идвам да коментирам палачинките! Или по-скоро хубавичко да ги огледам и се вдъхновявам да ги направя утре за закуска! Твоите са толкова идеално кръгли и едва ли ще ги докарам чак така, но все пак и овални ще са вкусни!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хохох, направи си ги само за себе си :) Не се лъжи да ги приготвяш за повече хора, голяма играчка ми бяха, не съм повтаряла от тогава :D Иначе на силно загрят тиган и с малко по-гъсто от палачинковото тесто стават кръгли и не се разтичат :)

      Изтриване