сряда, 9 април 2014 г.

100 дни щастие - ден 5 и ден 6

Ден 5
Да те оставят да се наспиш...безценно. А да се събутиш/събудим час по-късно от обичайното ранно събуждане, си е истинско щастие :D

Днес пък ми пристигна жълтото захарно тесто за една торта, която мисля от месеци. И от толкова време се канех да си взема от ядливите флумастри....да видим дали и за какво ще ги използвам :D

Но пък деня стартира повече от обещаващо. Слънце!!! И меню за един - аз :) Детето беше отново така добро да си кротува и играе, а аз да се поглезя!


Отново любимата ми салата с айсберг, орехи и синьо сирене, но този път и със стафиди. Някак много допълващ е вкуса на синьо сирене и сладникавите стафиди. О-Б-О-Ж-А-В-А-М :)


А десертът ми е една лесна и бърза бисквитена торта (силно казано торта :) ) Нищо особено, но изключително добре се допълват вкусовете.


Лесна тортичка:
1 опаковка бисквити
500гр маскарпоне
2 тубички подсладено кондензирано мляко (напоследък не намирам на Дъч Лейди)
шепа орехи

Маскарпонето и кондензираното мляко се разбива до хомогенна смес, натрошават се бисквитите и се слагат наситнениете орехи. Всичко се обърква в дълбока купа с капак и се оставя за една нощ да се стегнат продуктите. Сервирам в насипно състояние, все се старая да ми се получат топките, но накрая ми писва да се старя и изцопвам всичко в купички :) Но пък е вкусно, хахаха!

Да ми е сладко, а на вас щастливо и усмивнато!

4 коментара:

  1. Ама какви вкусотии! Искам и аз такива глезтийки. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Сега си компенсирам за 4-те месеца стрес и нерви :D Сега, когато сме спокойни и усмихнати, ме сърбят ръцете всеки ден да правя по нещо вкусно :D

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей! Много се зарадвах на коментара ти и ми стана такова едно мило! Безкрайно ми е приятно, ще те следя постоянно!

    *видях, че си ми станала последовател, не зная как е станало при положение, че нямам сложени последователи точно на тази старница, мисълта ми е че няма да получаваш известия за всички публикации, а само тези в Ателие.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за милите думи :) Добре, че каза. Чудих се къде избягаха хубавите рецепти. Ще се опитам да направя нещата както трябва :)
    Лека и спокойна вечер :)

    ОтговорИзтриване