сряда, 18 юни 2014 г.

Свежо лято - Салата три нюанса зелено

Даровете на лятото, да има толкова богат избор и да се чудиш какво да похапнеш! На мен лично ми е много трудно да се спра само на един плод/зеленчук. Обожавам салати, обожавам да комбинирам зеленчуците със сирене, колбас, кашкавал, с фарфале или друг вид паста. Покрай Великден ядох зелена салата с яйца, портокал, домати и круша. Удивително беше, изумена бях как добре се съчетаваха вкусовете. Та не е казано салатата да е само от зеленчуци.


Вкъщи обаче се ядат салати само от домати, краставици и сирене или кашкавал, пълно прецакване за мен. За това си правя салати когато съм сама, когато ми се хапва нещо свежо, нещо полезно, при това и бързо приготвено :) А 3-те нюанса зелено са заради краставицата, авокадото и айсберга.

Нужни продукти:
1/2 авокадо
1 домат
1/2 краставица
няколко листа айсберг
шепа орехи
сирене
сокът от 1/2 лимон
сол
олио/зехтин, аз ползвах семково олио с подправки


Излишно е да обяснявам самото приготвяне. Единствено овкусих салатата и я оставих в хладилника за около час, докато човечето заспи, а авокадото да поеме хубаво всички вкусове.



Добър апетит. Аз продължавам да бленувам за горещото лято...

2 коментара:

  1. Чудна е, обожавам такива салати, съчетаващи повече и различни от класиката продукти. Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Пламена, чудна е салатката! И аз забърквам зеленчуците и плодовете във всякакви комбинации редовно и така откривам нови вкусове, понякога много сполучливи, друг път не чак толкова :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване