неделя, 13 януари 2013 г.

Първо блогърско предизвикателство.

Всеки, който ме познава добре, знае, че обичам да правя подаръци и изненади. А ако са свързани с готвене, антусиазмът ми расте още повече. За това и се включих в инициативата на Стефи Pay it forward.


Първите 5, които се включат ще получат подарък от мен - да се разбира нещо за хапване :D Влекат ме и ръчните нещица, но ако трябва да избирам между черпака и ножицата, ще избера първото :D Така де, тези, които се включат, ще получат подарък, но трябва да предадат нататък инициативата - т.е. чрез своя блог.
И между другото, ако не сте гледали филма Pay it forward, обезателно поправете тази грешка!

2 коментара:

  1. Малко нахално да се запиша на още едно място, но аз много обичам да похапвам, особено сладки вкусотии. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си ми кадемчето и без това. И никак не е наханлно, защото и без предизвикателство си заслужаваш подаръци :)

    ОтговорИзтриване