вторник, 24 юни 2014 г.

Дъждовни дни - Щастливи дни - ден 74 - ден 81

Ден 74 - Да се поглезиш с домашно сготвени нещица :) Имаше време и за обедна дрямка!
Ден 75 - Гости с бебе и дете на 3г.! Супер приятно си прекарахме, изключително интересно е да гледаш отстрани две бебета на еднаква възраст, колко са различни, колко са интересни, с щуротийките си и смешните си движения. Като се сетя за вечерта и ееееей такава усмивка ми се появява на лицето :)
Ден 76 - Нищо особено, един приятен и мързелив ден.
Ден 77 - Йей и аз на Зумба, и аз на Зумба! Толкова динамична, пълна с енергия и като на пружинка не се бях чувствала от години :) Ще ходя редовно! Обещавам!
Ден 78 - Лудо гонене по коридора, игри на криеница, обеден сън близо 3! часа, весело и шумно беше вкъщи, в този иначе толкова дъждовен ден!
Ден 79 - Отново на село, но без децата. Наиграх се на карти, направихме си среднощна разходка в гората, слушахме птички и жаби. Страхотно!
Ден 80 - След късното лягане, умората и емоциите, неделния ден беше за почивка. Да са ми живи и здрави бабите гледачки :)
Ден 81 - Поредната приятелка, очакваща бебе...:D И тържествено обещавам, от днес спирам цигарите. Първи ден - успешен :)



Малко кадри от село...мистично, красиво и идеално за почивка и презареждане на батериите :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар