понеделник, 16 юни 2014 г.

Следващата доза щастие - ден 66- ден 73

Ден 66 - и след съботните емоции със съучениците, в неделя все така заредена ме държа. Беше ми много емоционално и приповдигнато!
Ден 67 - какво е било вашето детство? Моето беше щуро, весело, изпълнено с детски игри до късно, гоненици, криеници, катерене по дървета, всичко, което най-вероятно децата ми няма така добре да опознаят. Неразделна част от всяко мое лято на село бяха контузиите и одраните ми колене. Не съм вярвала, че на тия години ще падна толкова тъпанарската и ще си разраня коленете. И все пак погледнах от добрата страна на нещата - бях с кенгуруто и опазих бебката, спомних си всички невероятни лета и как не ми пукаше от раните! Спомних си и за тази статия, която набира невероятна скорост в социалните мрежи. И ми мина, поне се постарах да не се терзая толкова, както едно време :)
Ден 68 - Всеки път, когато изпратя каката да иде сама до магазина, тя се завръща с песен на уста и се чува даже вкъщи. Последният път дори беше взела рекламния вестник на Кауфланд в ръка, а в другата държеше хляба.
Ден 69 - Разходка с деца, моите и чужди, все момичета. А те пък така да си приличат до една, нали са братовчедки :) Не, че не се карах и не виках...но си помечтах за още едно момиченце поне :)
Ден 70 - Разходки, срещи с приятели, фрешчета и белички на малкия бебок :)
Ден 71 - Ненадейно решихме да заминем на село - както обичам да му казвам "на бабин ол инклузив", включващ нощувки, изхранване и грижи за децата, докато ние релаксираме сред природата :D И се снимахме за 7-ма поредна година под розовия храст :)
Ден 72- Ден 2-ри от бабиния ол инклузив, нагледахме се на доста животни, на гущер без опашка, Nat Geo Wild, ама наживо :) Освен това малката ми Зумбичка имаше първо участие пред публика. Като изключим ужасната организация, децата бяха много щастливи :)
Ден 73 - 20 години от както се изместихме със родителите ми и брат ми в Русе. Давам си сметка, че ако не се беще случило, нямаше да срещна мъжа ми, нямаше да имаме тези прекрасни деца!

Едно любителско клипче от youtube :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар