вторник, 27 май 2014 г.

На половината път - дни 45 - 53

Ден 45 - След злополучната събота, неделята премина в треперене над дребосъка. Направо бях изцедена да я следя да не се цапне с някоя играчка, да не се забие по нос, пълзейки. 24/24 бях плътно до нея :) Но въпреки умората, ми беше супер приятно да ми мине деня от-до по бебешки!
Ден 46 - Крайно време беше аз да отида на един специален преглед. Всичко ми е 6! Здравето е богатство и неимоверно те прави щастлив :)
Ден 47 - Слънчев, да не кажа летен ден. Страхотна разходка, срещи с прекрасни хора.
Ден 48 - Не съм по шопинга, но днес се размазах. Е, не огря моя гардероб, но пък доволно харчих за децата :)
Ден 49 - Прекрасно мини тържество в градината, да покажат какво са научили, да покажат защо е необходимо да имаш приятели, да ги уважаваш, цениш, да помагаш. Много мило, очите ми бяха пълни със сълзи от щастие :)
Ден 50 - Да чуеш блага вест по телефона, е как няма да ми се оправи деня, как няма да съм щастлива!
Ден 51 - Луди селски приключения с много деца, барбекю, до късно навън, детски викове, игри, само thank you, people мога да кажа! Великолепно беше!
Ден 52 - Там край реката! Мини пикник в гората до реката. Трябва да ни стане практика, задължително!
Ден 53 - С две деца вкъщи никога не е скучно, а когато и времето е чудесно, просто ти трябват добре заредени батерии и много сили, за да им смогнеш на енергията. Страхотна разходка за пореден път, горещ летен ден и урааа, откихме сезона на съвсем голите кълки :D


2 коментара:

  1. Радвам се, че се оправя бързо детенцето, а дните са щастливи, щом има деца, така е, те дават смисъл на всичко! Още много красиви разходки и прекрасни дни ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Кате! Децата са ми всичко :) А разходките тепърва предстоят, от кога го чакаме хубавото време :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване