петък, 16 май 2014 г.

От четвъртък та чак до следващия петък - Дни 35 - 43

Ден 35 - мързелив ден, наистина нищо особено. Чисто и просто си почивах и не си давах зор, добре, че и беба беше в синхрон с мен :)
Ден 36 - много емоции, срещи с приятелки, клюкарстване и т.нар градска отпуска за няколко часа без децата :D
Ден 37 - уж работен, но мъжоТо се прибра по-рано, каката не беше на градина. Много хубаво ми беше в тяхната компания!
Ден 38 - Кино! Стана ни традиция веднъж в месеца да ходим на прожекция на детско филмче. Или както Мариела го нарича "Ден за Мама и Мими" :) Много весело филмче, макар и кратичко. Заслужаваше си да изтърпя очилата за 3Д! Арррр :)
Ден 39 - И пак на Зумба, пак лудница, докато стигнем навреме за тренировката. Този път и беба беше зрител, пощуря от кеф да гледа подскачащи деца на силна музика. А времето, времето хич не беше на наша страна  :) 
Ден 40 - отново мързел, даже ме отмениха с готвенето, ихууу!
Ден 41 - Имаше нещо очарователно в това шантаво време, в тоя ненормален проливен дъжд, в хаоса, който сътвори, в реките по улиците...не знам защо, но ми беше някак спокойно и приятно да ми се излива на главата. И да гледаш през прозореца на колата как хората са се предали пред природата - кой с навити крачоли и бос по улицата, кой с прибран чадър (безсмислено беше да използваш такъв), кой отбил в страни, защото от реките, движението беше невъзможно. 
Ден 42 - Цирк в града. Не че беше нещо кой знае какво, ама нали детето се радва. А и много се забавлявах когато изпуснаха невестулка (а може и пор да е било, трудно ми бе да го оприлича). Милото се шашардиса и пощуря. Има нещо сбъркано в мен, на какви странности се радвам :D
Ден 43 - Днес мъничката ни става на 7 месеца. Само по себе си е достатъчно, за да се чувствам щастлива и преливаща от любов. Какво вързопче беззащитно беше, какво диваче се очертава и как шеметно се променя с всеки изминал ден <3

2 коментара:

  1. Да сте здравчки, Плами, и все повече споделени и щурави моменти да си имате. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Гери! Подозирам, че лятото ще ни е много щураво :D Поздрави!

    ОтговорИзтриване